OVER ONS

De Houthakkersclub is ontstaan in het jaar 2015 in Sliedrecht. Met een aantal vrienden en bekenden zijn we begonnen met het hakken van haardhout met als doel geld in te zamelen voor mensen in financiële nood. In september 2018 is Stichting Houthakkersclub Albasserwaard opgericht.

WIE ZIJN WIJ?

Het bestuur van de stichting bestaat uit de volgende personen:

- Mart Jan Visser is voorzitter en komt Sliedrecht

- Teunis den Dunnen is secretaris en komt uit Bleskensgraaf.

- Chris Kornet is algemeen bestuurslid en komt uit Sliedrecht.

Daarnaast hebben we diverse vrijwilligers uit Sliedrecht en Hardinxveld en met elkaar vormen wij het team van de club.

WIL JE MEEDOEN?

De laatste zaterdagmorgen van elke maand komen de vrijwilligers bij elkaar om in Hardinxveld om hout te zagen en te kloven. Het hout wordt per kuub in kratten gedaan. Daarna wordt het hout opgeslagen in Hardinxveld om te drogen. Je bent van harte welkom om eens te komen kijken!

Wil je meedoen met hakken? Meld je dan met veiligheidsschoenen en oorbescherming bij één van de bestuurders.