ONZE SPONSOREN

Zonder de inzet van onderstaande sponsoren kan Stichting Houthakkersclub Alblasserwaard niets betekenen voor mensen in nood.

Daarom zijn wij ook trots op onze Sponsoren!

Huis de Merwede is een particulier verpleeghuis in Sliedrecht en biedt een combinatie van wonen met zorg voor met name ouderen.

Graag willen wij bijdragen aan een goed verzorgde en waardige oudendag aan degenen die aan onze zorg worden toevertrouwd.

Den Dunnen grond- weg- en waterservice is gevestigd in Bleskensgraaf en is het meest actief in de branche Grondverzet.

Breed inzetbaar met eigen hydraulische kranen (1,5 en 8 ton) en een zeer ervaren machinist.

Klijn Infra B.V. is een modern bedrijf met modern materieel, dat zich actief bezig houdt met het aannemen en uitvoeren van werkzaamheden in de grond-, weg- en waterbouw en leidingwerken.

Wij hebben een sterk regionale functie en is daarom in de directe omgeving van de vestigingsplaats een veel geziene onderneming.

Van Wijngaarden Groothandel B.V. is gevestigd in Sliedrecht. Úw partner voor de bouw en industrie. ook uw partner voor bedrijfskleding.