HOUT KOPEN?

Wilt u hout voor de haard? En wilt u daarmee het doel van de stichting financieel steunen?

Dan hebben wij gedroogd en gekloofd hout voor u. Uitsluitend door enthousiaste vrijwilligers gezaagd en gekloofd.

De laatste zaterdagmorgen van elke maand komen de vrijwilligers bij elkaar om in Hardinxveld om hout te zagen en te kloven. Het hout wordt per kuub in kratten gedaan. Daarna wordt het hout opgeslagen in Hardinxveld om te drogen.

BESTELLEN

De houtvoorraad staat in de opslag in Hardinxveld en zit in kratten van 1,2 kuub en is los gestort. Gestapeld is dat ongeveer 0,7 m2. Het without varieert van wilg, eik, populier, fruitboom en is van alles wat. Het hardhout is meestal van meerpalen of beschoeiing afkomstig.

Het hout is uitsluitend na overleg af te halen in Hardinxveld-Giessendam of Bleskensgraaf. Bezorgen is 'bij hoge uitzondering' in overleg mogelijk binnen 10 kilometer van Sliedrecht en doen we elke laatste zaterdag van de maand.

De prijs (per 1-10-2022) voor without is €90 en hardhout is €125 per krat.

Tijdelijk is er geen hout leverbaar.

Wij kunnen zelf onze vaste klanten NIET bedienen.

We hebben gemerkt dat de aanvoer van hout stopt doordat bedrijven hout niet meer zien als een afvalproduct. Ook is er een grote vraag geweest naar ons hout.

't IS OP!?

Bezorgkosten bedragen €25 voor de eerste kuub en daarna 10 per extra kuub.

Van een levering hout zien wij uw betaling voor 60% als vergoeding van de kosten en 40% als gift. Op die wijze helpt u nog meer ons doel te ondersteunen, namelijk het steunen van onze naaste in nood.

Voor informatie of bestelling:

stuur een mail naar info@stichtinghouthakkersclub-alblasserwaard.nl

Uw Donatie!

Heeft u geen houtkachel, maar wilt u wel onze stichting steunen? Dan kan dat door middel van een donatie!

Doneer door op onderstaande knop te klikken.