ONZE ACTIES

Op social media delen we graag over onze bezigheden en acties. Neem eens een kijkje door op een van onderstaande buttons te klikken. Lid zijn van Facebook/Instagram is niet vereist.

Like en deel onze pagina's en berichten gerust!

Op dit moment lopen er één actie. Doet u/jij mee?

Actie apparatuur | Onze stichting zoekt donateurs om een generator aan te schaffen. Hiermee kunnen we het grote aanbod hout verwerken tot haardhout. De opbrengst van de verkoop kan daardoor volledig ten goede blijven komen aan onze goede doelen.

Wilt u of uw bedrijf bijdragen? Lees de flyer rustig door en/of doneer direct o.v.v. 'gift apparatuur':

UPDATE >>

De kettingzaag is reeds gesponsord door:
- Van Wijngaarden groothandel bouw en industrie in Sliedrecht
- Veru Materieel steigermateriaal en liften in Hardinxveld-Giessendam
- Geert-Jan de Kok Landbouw en Grondverzet machines in Molenaarsgraaf

Lees hier het gepubliceerde nieuwsbericht.

De brandhoutzaag (wipzaag) is reeds gesponsord door een anonieme gever.

Actie houtkachel GESLOTEN!
In februari 2023 hebben we met dankbaarheid een unieke actie kunnen voltooien. Dankzij de vele giften van bedrijven en particulieren werd deze fijne houtkachel aangeschaft én geïnstalleerd. Grote dank aan wie bijgedragen heeft!

Om dit te kunnen realiseren voor mensen die het hard nodig hebben, daar worden we blij van. Omdat dit een van de belangrijkste doelen is van onze stichting: helpen van mensen in nood, dichtbij en soms ook ver(der) weg. Dat doen we graag en dat blijven we doen.

Ook bijdragen? Zie onze actie bovenaan deze pagina.

Voor meer informatie, bel naar 06-53696020 (Chris) of mail naar info@stichtinghouthakkersclub-alblasserwaard.nl

Indien gewenst voegen wij uw bedrijf toe aan onze pagina met sponsoren.
Bedrijfsgegevens worden alleen geplaatst na toestemming.